Πως να επιλέξετε την σωστή εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων.

Για να φτάσατε σ’ αυτό το άρθρο, σίγουρα έχει περάσει από το μυαλό σας η κατασκευή ιστοσελίδας για την επιχείρησή σας. Απολύτως λογικό και σωστό εν έτει 2024 να χρειάζεστε μία ιστοσελίδα για την εταιρεία σας. Πως θα ξέρετε όμως ποια είναι η κατάλληλη εταιρεία για εσάς ; Με αυτό το άρθρο έχουμε σκοπό να σας βοηθήσουμε και να σας δώσουμε μικρές συμβουλές. 

Πως θα επιλέξετε τη σωστή εταιρεία για να κατασκευάσει την ιστοσελίδα σας;

  1. Επικοινωνία με πολλές εταιρείες

Το πρώτο βήμα που χρειάζεται να κάνετε, είναι μία σωστή έρευνα και να έρθετε σε επικοινωνία με πολλές εταιρείες που κατασκευάζουν ιστοσελίδες. Με κάθε εταιρεία που θα έρθετε σε επικοινωνία, χρειάζεται οπωσδήποτε να διευκρινίσετε με λεπτομέρεια τις απαιτήσεις που έχει η επιχείρηση σας. Ίσως είναι το σημαντικότερο κομμάτι για να αναπτυχθεί μία σωστή και χωρίς παρεξηγήσεις συνεργασία. Από την εμπειρία μας μπορούμε να σας πούμε με σιγουριά ότι οι μεγαλύτερες προστριβές και ασυμφωνίες γίνονται όταν ο πελάτης δεν μπορεί να περιγράψει στην εταιρεία που θα αναλάβει την δημιουργία της ιστοσελίδας του, τις βασικές ανάγκες που έχει η επιχείρηση του.  

Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένη θα σας πούμε το εξής:  

Άλλες ανάγκες έχει ένα εστιατόριο που απλά θέλει να παρουσιάσει την ιστορία του και να δημοσιεύσει μερικές φωτογραφίες από το χώρο του εστιατορίου, και άλλες ανάγκες έχει μία ψησταριά που θέλει να δέχεται online παραγγελίες και να κάνει Delivery.  

Στο παραπάνω παράδειγμα η σημαντικότερη διαφορά είναι το κόστος και ο χρόνος κατασκευής μίας ιστοσελίδας.  

Στην πρώτη περίπτωση του εστιατορίου ο πελάτης θέλει μία απλή ιστοσελίδα παρουσίασης και στο δεύτερο παράδειγμα της ψησταριάς ο πελάτης θέλει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Τίποτα δεν είναι αυτονόητο, και όλα πρέπει να διευκρινίζονται από την αρχή πριν ξεκινήσει η δημιουργία της ιστοσελίδας. 

  1. Γνωριμία με την ομάδα που θα αναλάβει την κατασκευή της ιστοσελίδας.

Το δεύτερο βήμα που χρειάζεται να κάνετε είναι να εξασφαλίσετε ότι ο άνθρωπος ή η ομάδα που θα κατασκευάσει την ιστοσελίδα σας θα είναι σε θέση και θα μπορεί ανά πάσα στιγμή να επικοινωνήσει μαζί σας.  

Η συχνή επικοινωνία από τον προγραμματιστή προς τον πελάτη αλλά και το αντίστροφο είναι ένα καλό δείγμα ότι Η εταιρεία που έχει αναλάβει την ανάπτυξη της ιστοσελίδα σας, δείχνει πραγματικό ενδιαφέρον για να πετύχει ένα σωστό αποτέλεσμα και δεν είναι εκεί μόνο για να σας πάρει τα λεφτά. 

  1. Ορίστε έναν προϋπολογισμό και κάντε σωστή έρευνα.

Αυτό που προβληματίζει τους περισσότερους είναι το κόστος. Σίγουρα αν έχετε έρθει σε επικοινωνία με διάφορες εταιρείες κατασκευής σελίδων θα έχετε ακούσει διαφορετικά ποσά χρέωσης. Αυτό που θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας και να σκεφτείτε είναι οι μεγάλες διακυμάνσεις στην τιμή.  

Αν παραδείγματος χάριν μία εταιρεία σας πει ότι θα σας κατασκευάσει μία ιστοσελίδα παρουσίασης και ζητήσει 200 € και μια άλλη εταιρεία σας πει ότι θέλει 800 € τότε θα πρέπει να προβληματιστείτε. Γιατί η πρώτη εταιρεία σας έδωσε τόσο χαμηλή τιμή ενώ η δεύτερη τόσο υψηλή? Μιλάμε για μία τιμή τετραπλάσια που θα πρέπει να σας βάλει σε σκέψη. Το πιο πιθανό σενάριο είναι η πρώτη εταιρεία που σας έδωσε μία τόσο χαμηλή τιμή να θέλει να σας κάνει μία πρόχειρη δουλειά και να σας πάρει τα χρήματα.  

Γι’αυτό λοιπόν μεγάλη έρευνα και μεγάλη προσοχή στις τιμές που σας δίνουν.  

  1. Ορίστε χρόνο παράδοσης

Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το φόρτο εργασίας που έχει η εκάστοτε εταιρία αλλά και από τις λειτουργικές απαιτήσεις που θα έχει η ιστοσελίδα. Μια ιστοσελίδα παρουσίασης μπορεί να ολοκληρωθεί μέσα σε δέκα εργάσιμες μέρες, ενώ ένα ηλεκτρονικό κατάστημα χρειάζεται πάνω από δύο μήνες για να ολοκληρωθεί. Κάθε ιστοσελίδα είναι μοναδική και έχει το δικό της χρονοδιάγραμμα. Είναι πολύ σημαντικό να ενημερώσετε και να βάλετε ένα όριο χρόνου στην εταιρεία που θα αναλάβει την ιστοσελίδα σας, για το πότε θέλετε να ολοκληρωθεί το έργο. 

  1. Ρωτήστε για τα τεχνικά χαρακτηριστικά που θα έχει η ιστοσελίδα.

Πολύ σημαντικό κομμάτι είναι να ρωτήσετε την εταιρεία που θα αναλάβει την κατασκευή της ιστοσελίδας σας, να σας ενημερώσει για τα τεχνικά χαρακτηριστικά που θα περιλαμβάνονται.
Μερικά από τα τεχνικά χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει οπωσδήποτε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα η μία ιστοσελίδα είναι τα παρακάτω: 

Responsive για όλες τις συσκευές. 

Φιλικό προς τα κινητά τηλέφωνα. 

Χρόνος φόρτισης κάτω από 3 δευτερόλεπτα. 

SEO για καλύτερα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης. 

Εικόνες σε μορφή τελευταίας τεχνολογίας Webp. 

Εύκολο και ευχάριστο περιβάλλον για τον χρήστη. 

 Η ομάδα μας αναλαμβάνει την δημιουργία ιστοσελίδων και E-shop. 

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό το άρθρο και συμφωνείτε κι εσείς με αυτά που γράφουμε, τότε θα χαρούμε πολύ αν έρθετε σε επικοινωνία μαζί μας για να συζητήσουμε και να μελετήσουμε την ιστοσελίδα που σκέφτεστε να κάνετε.